Tuesday, February 28, 2006

PeNiNG

Assalammualaikum wbt

hari sabtu bebaru nih aku kuar ngan mak dan kak alin..gi shopping apa yg patut dan tak patut..ehehehe...anyway, masa aku kat SOGO ada sorg kakak nih mai tegur aku..masa tuh aku tgh tunggu kak alin ngan mak..dier dok punya la rapat kat muker aku nih..dok bisik2 bagai..tgk dr gaya, aku ingatkan warga asing..ngan baju tak kancing butang ataih, baju ketat lak tuh..pastu mekap kan main tebal..tapi baser malaysia nyer fasih..pastu dok kata kat aku, kad ATM dier sangkut kat ATM mesin..dier nak balik kampung..duit takder, tinggal 3 hinggit jer..pastu dier dok rayu2 bg duit..tak dpt byk, sikit pun jd la..kompius gak aku..kg mana dier nak pi ngan tambang tak sampai 10 hinggit tuh? Tgh dok memujuk rayu, kak alin ngan mak aku melintas..mak aku dok pandang aku...mak aku tny naper..biler dier dgr aku sebut "mak", trus dier blah..kalo korang la kan, org camtuh korang nak cayer ker??

***************************************************************
La nih aku amik driving class, tp ntah la..aku kurang berkenan ngan driving school aku nih..terutamanya ngan tenaga2 pengajar dier..muda tuh satu hal..pastu, diorg tak ngajar pun akceli...dier suh kita idupkan enjin, janji keter tuh leh jalan...aduuuuuuuuuhhh..sungguh tak mesra alam diorg nih..tensen aku...kalo tak sebab keter nih merupakan satu kemudahan asas, dan aku kena ada lesen tuk bawak keter..aku tak rasa aku nak teruskan kat sekolah nih..pening aku..peniiiinggg...

3 comments:

shafarina said...

Huk Aloh

Itu prank daa. Dah banyak orang buat dah tektik mintak sedekah secara halus tu. Awat awak tak suruh dia mintak sedekah je utk dapat tambang dier (huhu kejamnyer)

Nurul said...

hehehe..kita tak dan nak kata aper..diernyer mintak duit tuh cam enjin ERL..trus bcakap..non stop..biler mak kiter sampai baru dier senyap...

shafarina said...

hehehe

salah tu bukan macam enjin ERL.. macam awak la

:) gurau ekkk