Thursday, December 08, 2005

MiSSiNG...

Image hosted by Photobucket.com assalammualaikum wbt..

Semenjak 2 menjak nih, aku merasakan satu kerinduan. Kerinduan yang teramat..kepada teman-teman cyberku. Apa khabar kalian sekarang nih eh? Lama dah tak mendengar kabar berita. Aku sering teringat perbualan-perbualan maya kita, persahabatan kita. Ada orang mungkin akan rasa pelik, bagaimana dengan org cyber pun kita boleh menjadi rindu. Ntah la, persahabatan yg terjalin tidak mengenal alam cyber atau alam nyata. Sekiranya persahabatan itu ikhlas, mmg kita akan rasakan kerinduan bila lama tak berbual mesra. Di manakah kalian sekarang nih cuuza, naufalz03 dan ahfaz79. .how much i miss them all. Dindaaaa..di manakah kau berada..rindu hati ingin jumpaaaaa (lagu indon..saper ntah penyanyinyer..ehehe)

cuuza...teman yang ku kenali sekitar tahun 2003 dari room Malaysia. Dah dekat 2 tahun aku kenal dier. Budak Penang.Dia nih memang sporting.Tak pernah nak berkira ngan aku..rajin sms, rajin tepon..ehehe..sampai kakak aku kata " kalo si cuuza tuh lelaki, sah-sah ko dah tergoda ija"..ehehehe..bukan apa, aku suka melayan dier nih sebab dier jenis tak amik hati..cakap lah apa pun..dier memang selamba..sebab tuh dia selalu jadi mangsa bulian aku..ehehehe..kadang-kadang tgk dia macam tensen gak..tapi takper, dier nih kuat hati..skang nih dah kawen..tapi dari masa raya tuh dia dah menyepi..kenapa yer? nak telefon, tapi nombor dier dah tukar..aduhai..I MISS U MY PREN...huhuh..biler lah agaknya kita leh borak-borak macam dulu..aku wat lawak ko tolong gelakkan..isk..isk..isk..CUUUUUZAAAAAAAAAA (cam orang tgh bercinta lak..hakhakhak)

naufalz03..one of my best cyber friend ever..uhuhu...tempat aku berkongsi masalah..aku kenal dier awal tahun 2003 kot..kenal masa join room Selangor:1..ye ker nau?? if only u read my blogs nau..dengan nau nih ler aku dok citer masalah aku..dengan nau nih aku leh citer apa sajer..perihal keluarga, peribadi, kerja..macam-macam ada..sebab aku rasa selesa dengan dier nih..aku dok majuk..aku dok marah...pastu dier nih pun kira sabar gak la...sabar melayan otak senget aku nih..ehehehe..biler ingatkan dier, tringat lah kuih cincai, makcik pendek, kari mamak, katak angus aku, kucing-kucing, dan banyak benda lagi...beberapa tahun kenal dier nih, rasa macam aku dah betul tau saper dier..walaupun aku tak pernah tau nama betul dier, muka dier, no tepon (even public phone umah dier)..aku tak pernah tau sumer tuh..sebab dier mmg takkan bgtau..very secretive person..kalo nak citer pasal nau nih, mmg 2-3 posting takkan habis...yg sonoknya dier nih, biler dier pi mana-mana..tak pernah luper kat aku..ada jer benda dier nak bagi..eheh..pernah kitorg bertekak pasal barang-barang pemberian nih..dier suker bagi kat org tapi dier tak suker org bagi kat dier..ehehe..untung isteri dier..dan, dier adalah orang yang tak segan mengakui kelemahan diri..serta sentiasa nak perbaiki diri..i'll pray for ur happiness nau..may ALLAH bless u always..n ur family..how much i miss u..skang nih pengubat rindu aku adalah perbualan-perbualan aku ngan dier kat YM..

ahfaz..sahabat yang kukenali semenjak tahun 2001 lagi..sejak dier masih tahun pertama di Mesir..dah dekat 5 tahun aku kenal dier..aku kenal masa MIRC tgh pemes..dengan dier nih pun aku slalu berkongsi cerita..dulu kitorg rajin berhubungan..tapi sekarang nih dah kurang dah..skang nih dier dah ada kat Malaysia..dah habis pengajian..saya doakan Hafiz berjaya dalam mengejar cita-cita Hafiz..dengan dier nih pun aku slalu bertengkar...kadang-kadang sampai kecik-kecik hati..biler aku dah rapat dengen seseorang tuh, aku akan jadi seorang yang sensitif..mudah terasa bila aku rasa cam ada yang tak kena...ehehehe...itu yang terjadi pada aku biler berkawan dengan dier..dulu boleh dikatakan aku ngan dier agak rapat (mungkin perasaan aku jer) Sekarang nih dah terasa cam renggang sangat..sampai satu tahap aku dok teringat-ingatkan persahabatan yang dulu..betapa aku berharap yang aku leh kembali pada masa dulu...oh..i really miss that precious moment..


Di mana saja korang berada skang nih, aku doakan agar korang berbahagia..jangan luper pada kawan korang yang sorang nih..kawan yg sentiasa rindukan korang..kawan yang sentiasa nantikan korang kembali menghubunginya..dan kawan yang takkan lupakan korang, insyaALLAH..dunia dan akhirat..semua perbualan, semua perbincangan, suka dan duka..waktu bergelak ketawa, waktu kita bersedih..sumernyer akan ku simpan kemas di dalam kotak memori ku..dan moga ALLAH tidak mengambil kenangan itu dari diriku..I REALLY REALLY REALLY MISS U ALL...

No comments: