Wednesday, October 03, 2007

KicIwA...

Anda-anda pernah kiciwa? Kompem pernah punya kan? Bebaru nih aku telah dilanda perasaan kiciwa yg teramat sgt sehingga merundumkan mood aku. Punca tak besar pun, sebab tak dpt nak memenuhi benda yg abang idam2 kan selama nih jer. Bukan tak buat, cuma kualitinya sungguh teruk, sehingga aku cukup-cukup menyampah tuk melihat. Dan aku telah membuat perangai dengan menarik muka sepanjang-panjangnya (agaknya kalo boleh tarik sampai ke lantai, mau aku seret jer muka masa tuh). Kesudahan hari itu aku tamatkan denga linangan air mata sebelum terlelap (terasa mcm dah gagal menjalankan tugas sebagai seorang isteri...). Keesokan harinya sebelum sampai ke ofis, aku minta maaf dengan abang sebab tarik muka walaupun abang cuba pujuk beberapa kali (aduh, sungguh lembut hati seorang suami..). Sungguh aku kiciwa dengan diriku ini..Ya ALLAH, bantulah aku dalam menjadi isteri yg solehah..amiin..

3 comments:

~adeQ~ said...

takpe...tulah adat org berkahwin...ni baru nak masuk setahun...org yang dah bertahun-tahun lagi macam2 peristiwa....janji kite jgn ikut perasaan sgt...maaf memaafkan tu yang penting...semoga bahagia selalu...AMIN....

Aku Bukan Bidadari said...

saya pun kecewa..beckham x pasang lagi lampu lip-lap huwaaaaaaaaaaaaa....

wan said...

owang peknen berajuk mmg pesennya begitu

sama ler kita :D