Wednesday, November 23, 2005

pening..pening...

Bermula lah episod kepeningan ku..pening sbb takder benda nak buat..nak buat bodoh pun dah tak larat..apatah lg nak buat2 pandai..nak buat2 bz pun penat dah...huhuhuhu..kalo ikutkan hati, tdo lg beh...tp, ngan keadaan partition terbuka nih..nak tdo, cam wat show la plak..sumer org leh nampak..hehehe...takper ler..gagahkan la mataku..huhuhu

la nih asal hujung minggu jer ada jemputan..tuh pun pening gak sbb tak tau nak pi yg mana satu..kalo ada transport sendiri ok ler gak..mmg satu dunia aku jelajahi..ceewaahh..berangan jer lebih..lesen tak gak amik2 lg..hakhakhak..erm..dia pun ajak pi kenduri kawen kat umah sedara dier...sogan la den..

3 comments:

~adeQ~ said...

ekeke...biasa lah ujung tahunkan..tapi, i yang busy tak ingat nih!!!!!jelesnyer...tapi mkn nasi lemak bj sodap...rendang mak kiter pun sedap gak...

tulip said...

kak nurul tak yah la segan2.. u kan dah gitu2.. haha..

nurul said...

hakhakhak...jgn la jeles2 anjer...awak tuh awal2 tahun relaks jer...hehehe...

uisy..gitu2 tuh haper tulip?? :p hakhakhak...uisy..sogan la makcik..kang tak terkaber muka nih kan