Friday, November 18, 2005

EnSeT Ku SaYaNG

Assalammualaikum Wbt..

Semalam aku rasa cam satu kehilangan jer...hehehe...bukan rasa..tp, mmg hilang pun..akceli takder ler hilang..cuma takder bersama ngan diriku...hukhukhuk...Sebenarnyer, dah nak sampai umah semalam baru..biler check lam handbag..seseungguhnya aku tidak menemui jantung hatiku, ensetku..alahai...betapa sedihnya diri ini..maafkan aku enset kerana tertinggalkanmu di opis...biler takder enset nih rasa cam tak complete jer diri ini..cam ada lak cacatnya..rasanya masa nak balik tuh dah masukkan benda lam handbag..ghuper2nya bukan enset yg kusimpan..tp bedak...mlm tuh mmg tawakkal jer la..harap2 enset tuh masih setia menanti di atas mejaku..sampai2 opis pg nih, aku geledah dulu mejaku..mencari enset...sib baik la kak ma yg pegangkan..hakhakhak..muaaahh kak ma..mekacih..

3 comments:

tulip said...

haha.. sampai call kite.. pastu kite lak call che din.. konon2 mintak tolong tengok... nasib baik ada hs tu. kalau tak menangis la.. betul la kan.. kalo hs takde berada disisi cam x lengkap je idup.. teruk betul..

nurul said...

hakhakhak...sokong...kalo tak cayer, peratikan la si tulip tuh..enset tuh dah cam kembar dier...dok melekat kat tgn jer...muahaha...naper eh jd gitu tulip??

tulip said...

hehehe.. entah la eh.. sejak 2 menjak ni.. hishh..hishh..hishh