Wednesday, July 29, 2009

Lasaknya dia

Kisah Adik



Pagi tadi, celik saja mataku yang rabun dalam keadaan bilik yang masih gelap gelita, bila kutoleh ke kiri, aku tengok bantal adik kosong. Berderau darah aku masa tu. Aih..mana pula adik pergi ni? Buka saja kelambu adik, rupa-rupanya adik dah berpusing 90 darjah dari posisi asal tidurnya. Alahai..lasaknya dia tidur. Umur belum masuk 3 bulan, tidur dah macam budak 6 bulan. Kepala pun dah turun dari tilam. Nasib lah tidur atas katil, kalau tidur di lantai mau sakit kepala si kecik ni.


Kisah Along

Along di nursery baru ni begitu kerap kena gigit. Selalunya di lengan lah. Balik je mesti berbekas. Nak salahkan anak orang lain pun tak boleh. Along pun memang dah semakin lasak. Dia masih belum pandai nak berkongsi barang permainan. Takpe, semakin besar nanti semakin ok lah harapnya.


Kisah Kami

Abang, Ija doakan abang dapat mencapai apa yang abang angan-angankan sekarang ni supaya abang dapat mencapaikan apa yang Ija angan-angankan. Hehehe. Go go Abang!

3 comments:

Olive Tree Guitar Ensemble said...

Hi, it's a very great blog.
I could tell how much efforts you've taken on it.
Keep doing!

tulip said...

apa la yg diangan2kan tu?

Nurul said...

paham ker apa yg aku taip nih?

olive: thanks olive :D

tulip: jeng jeng jeng..tunggu dan dengar..tengok dan lihat..ahaks..