Saturday, March 29, 2008

K810i vs J750

Photobucket

One is given away, one is owned..

Dah lama aku bercadang nak tukar MotoV360 aku ni. Lebih2 lagi bila dia dah mula buat perangai. Bukan tak sayang, mmg sayang..tapi apa nak buat. Makanya pada hari yg berkenaan aku telah ke Bangi utk mencari pengganti V360. Niat di hati nak cari model yg sama atau paling kurang pun Samsung. Malangnya di Bangi tu Banyak jual Nokia dan Sony. Ntah kenapa bila tgk K810i, macam berkenan (lagipun dah tak ada pilihan). Bila dah beli mulalah hati tak puas. Macam ada je yg tak kena dgn K810i ni. Oleh yg demikian, K810i telah bertukar tuan setelah seminggu aku menggunanya. Demi untuk kepuasan hati, aku ke Mines pula, dan telah menyambar J750 disebabkan harga V6 yg menjangkaui bajet aku. Dua hari lepas tu, bila aku ke Mines semula utk menukar memory card J750, aku tgk v6 sungguh turun harganya. Huwaaaaaa..sungguh aku kecewa..dan aku masih kecewa..

p/s: Tuan K810i, silalah anggap itu hadiah bday anda walaupun tarikhnya masih jauh di hadapan..ehehehe

2 comments:

tulip said...

la kak nurul ni.. tukar sony. pastu tukar lg samsung.
cehh.. kalau tak bole joint geng sony e kat moa.

nurul said...

ngehehehe...nak wat camner, dah ati tak puas..tulip nnt wat la kelab sony e kat DOS plak :p