Tuesday, April 27, 2010

Sihat ke tak sihat?

Lately ni aku sering rasa berpinar je. Dah berapa kali aku rasa dunia berputar dengan laju sehingga aku bagai nak tumbang. Aisy, dalam hati terdetik mungkin darah tinggi atau darah rendah. Makanya hari Ahad lepas aku buat pemeriksaan tekanan darah. Doktor kata normal. Ahh, sudah. Apahal pulak rasa berpinar kalau darah normal? Stress sangat ke? huhuhuhu..tensi la kalau selalu begini...

**********************

Tengah malam kelmarin beberapa kali adik terjaga dan mengamuk beriya-iya. Mata tertutup tapi menangisnya macam budak kena pukul. Rasa kat perut, takde la pula tanda-tanda kembung. Baju dah dibuka kot kotlah panas. Kipas dah maximum speed. Walid turun naik tangga memujuk adik. Memang kami tak dapat nak tidur (kecuali Along yang sungguh lena). Akibatnya aku terpaksa ambil EL. Dan tak pasal-pasal ada yang kena sound suruh warning aku sebab selalu ambil EL walhal ini baru kali kedua. B**g**g!

No comments: