Sunday, November 08, 2009

Penangan Adik


Masa di Mydin sewaktu menemankan emak dan abah beli barang-barang Haji, sambil memerhatikan Along dengan kak Pka berlari-lari, tiba-tiba sorang budak Mydin tegur.

BM: Kak, boleh dukung sekejap?
Aku: Boleh..
BM: Kak, saya bawak ke belakang ye?
Aku:Erm..ok (sambil mata melihat arah belakang yang ditunjukkan)

Rupanya dah ramai yang menunggu di belakang tu. Bila BM tu bawa je adik ke belakang, bebudak Mydin yang lain semua kerumun adik. Dah la adik sungguh mesra alam masa tu, lagi la ramai yang nak mendukungnya. Dalam hati aku kata kalau datanglah supervisor diorang nih, aku yang kena marah ke atau diorang? Ehehehe...

Sekali lagi, masa di Kedai Bebas Cukai Langkawi. Tengah tanya-tanya tentang barang yang nak dibeli, pembantu kedai tu minta nak dukung adik. Aku bagi je, janji orang tu tak pergi jauh. Bila dah nak bayar barang, tengok-tengok dia dan seorang kawannya sibuk mengambil gambar dengan adik. Ada dengar-dengar sebut Fesbuk, tapi aku belum cukup ramah nak tanya address budak tu. Ehehehe...

7 comments:

tulip said...

wah.. adik dah glamer skang nih..
mak kak nurul gi aji ke? adik letak mana?

mizz-siti said...

wahh..glamernye...mesti cute gilerr..letak la gamabr dia yg latest..

Nurul said...

tulip: tuh la pasal...glemer pulak anak dara yg sorang nih

ct: cute dihatiku..ehehe

izza said...

kecit2 dh rame peminat yer.. hehehe.. ko bila nk melawat baby baru aku?? :D

Nurul said...

izza: ko dah balik kl eh? insyaallaha, ada kelapangan nnt aku dtg. Skang nih asik ada hal jer hujung minggu :D

絲瓜湯包Sam said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

蘿蔔糕Jolin said...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚