Wednesday, February 06, 2008

It's been a hard day night..

Photobucket


Bukan senang yer nak jadi super mommy..aduh..duh..duh..Dulu masa mengandung, banyak betul perkara yg kita angankan, kita rancangkan..tapi bila dah keluar, baru ku tahu langit itu tinggi ke rendah..ehehehe..being a mother teach us to be more patient and seize...apa2 pun, melihat wajah suci seorang anak, lupa pada segalanya (kecuali mengantuk..ehehehe). Sekarang nih Zakwan dah semakin bising. Asal bangun tido jer (kalau mood baik) nak berborak..penat jugak nak layan. Mana taknya, tgh2 malam kalau dah hilang mengantuk dia, ajak bersembang..tak dilayan nnt menjerit pulak..alahai anak.. Yang kesiannya sekarang nih, sejak dihantar ke nursery batuk dgn selsema dia payah betul nak hilang. Mungkin sejuk sgt. Mula-mula dulu lagi la, dengan hilang suaranya. Hingga satu tahap rasa macam nak berhenti hantar kat nursey, tapi alhamdulillah..sekarang suara Zakwan dah kembali normal. Walidnya sekarang ni lagi kelakar. Nak bagi Zakwan susu sampai bergaduh2 dgn Zakwan. Ye lah, Zakwan nak masukkan jari sekali dengan punting susu. Oh anak...mmg menguji kesabaran.. :D

3 comments:

wan said...

Samalah Nurul
Kita ni dah 8 tahun dah, lupa segala ilmu. Kena banyak sabar sangat. Penat jgn cerita laaa tak cukup tidur bagai.
Tapi bila tengok dia, rasa bahagia jek kan kan :)

nurul said...

a ah la wan...trasa sungguh bahagia tgk muker anak sendirik..pastu pujik dirik sendirik..ahahaha..

Aku Bukan Bidadari said...

salam kenal..comeynya ammar..