Friday, June 02, 2006

Janji Bahagia?

Assalammualaikum wbt..

hmm...lama dah aku tak update blog aku nih yg dah nak bersawang pun..aku tak tau apa nak ceritakan..lgpun, suasana disekeliling ku berjalan seperti biasa..tak ada apa yg istimewa dpt aku coretkan kat sini..tuh yg aku biarkan aja blog nih..sebenarnya, aku nak ceritakan apa yg aku perbualkan dengan seorang kawan cyberku..aku pun dah lama tak berbual dengannya..dier pun dah lama tam chat dgnku di YM..mungkin disebabkan dier pun sibuk dengan urusan untuk mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat ini..sebelum ini dier pernah kecewa..kalau dilihat dr mata kasar, memang keadaannya amat teruk seolah-olah ujian kasih tak kesampaian ini merupakan satu ujian yg amat besar yang diturunkan ALLAH..perpisahan itu memberikan impak yg besar pada dirinya dan juga pasangannya..setiap kata-kata yg diluahkannya menunjukkan betapa hancur hatinya..aahh..aku bukan hendak bercerita tentang kisah cinta kawan ku ini..tidak sama sekali...cumanya ingin ceritakan rasa pelik aku dalam perbualan kami...sekarang dia bakal bergelar SUAMI kepada pasangan lamanya itu (panjang sungguh jodoh mereka..)

aku: hrp2, andai ALLAH turunkan lg ujian..jgn lah sampai lupa tujuan ALLAH menciptakan manusia nih yer

Dier: kata la nak kata apa pun..janji bahagia

janji bahagia? diriku atau dirinya?

No comments: