Saturday, June 03, 2006

Hepi Besday Again..

Today's entry i make it specially dedicated to my sister, kak alin..satu-satunya kakak yg aku ada..sebab hari nih adalah hari lahir dier..dah 29 tahun dah dier kat muka bumi nih.. inilah kakak yang paling best yg aku ada (by the way, aku takder pilihan kakak lain..ehehehe)..yer la...sebab aku dok kat umah dier free...pastu naik keter dier free..ehehe..aper lg free eh? oo..kemudahan kat umah pun free..eheheh..air free, letrik free, tepon free..sumer2 free..thanks kak alin...dengan dier la aku selalu ceritakan masalah..dier jugak la kekadang jd mangsa debikan aku (biler dier wat lawak2 ganas)..kak alin nih kakak yg bertanggungjawab memandangkan dier anak yg sulong..dier tak byk ckp, tapi bukanlah pendiam sgt...boleh la dibawak berbual..aku tahu, skang nih merupakan detik2 bahagia buat dirinya..dan aku mengharapkan detik2 itu berpanjangan, dunia dan akhirat...aku mmg sentiasa mengharapkan dier berbahagia, as she deserves all the best in everything...kak alin, SELAMAT HARI JADI buat awak...semoga ALLAH merahmati diri kak alin selalu, dan semoga tercapai segala apa yg kak alin impikan..dan, semoga cepat2 kawen eh?? ehehehehehe *wink*

No comments: