Thursday, April 10, 2008

Zakwan yg mengamuk...

Zakwan dah nak masuk 5 bulan dah. Sekarang dia dah pandai meniarap tapi belum maju ke depan. Takper, go slow. Zakwan pun dah pandai mengamuk. Baru-baru ni masa di Alamanda, Zakwan mengamuk di kedai Speedy. Sayangnya masa tu aku ada kat kedai Rasa Mas. Kalau tidak pasti dah rakam aksi dia mengamuk. Walid kata Zakwan mula mengamuk bila CD yg dia pegang diambil oleh walid sebab Zakwan nak masukkan CD tu dalam mulut. Siap menggigil2 badan masa tu. Lepas tu, Zakwan dapat capai kaset yg walid pegang. Langsung tak nak lepaskan pula tu. Bila nak bayar, mengamuk balik si Zakwan sebab kaset tu kena ambil dari tangan dia. Pandai pula merajuk lepas tu. Bila bagi balik kaset tu, dia dah tak nak. Menangis jer..

Teringat masa pergi SOGO baru2 ni. Penat je bawak stroller tapi Zakwan tak nak duduk sgt dalam stroller tu. Masa tu juga kitorg belikan carrier sebab tak larat nak dukung Zakwan lama2. Nampak jer kurus tapi beratnya boleh tahan jugak tu. Nasib baik masa kitorg makan Zakwan tak mengamuk (sebab dah tidur, kepenatan lepas mengamuk). Kesimpulannya, sekarang nih tak boleh nak bershopping2 lama2..apatah lagi tuk window shopping. Kalau tidak, pasti kami akan glamour...


Photobucket

5 comments:

wan said...

hihihihihi

belum guling² kat lantai tu.. tunggulah nanti :)

sakiiinah said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa chumel dia bubum!!!

nurul said...

wan: tuh aarr wan..rasanya kalo dah sampai tahap guling2 tuh, bg dier pakai baju yg ada rambu ramba la..leh berfungsi sbg mop kat pasar raya..ahahaha

kinah: akak rasa kalo zakwan jumper kinah, mesti dier trau ma pas tuh...sbb u r so obses kat baby..ehehehe

azieazah said...

rasa nak pi CULIK jerrrr.. heheheeh Kak Azie gurau.. sbb geram tengok baby..

Salam kenal NURUL....

nurul said...

salam kenal kak azie..thanks for visiting..ala kak azie, pas tgk dier skang nih sure tanak culik..lasak kan main...tp cumil tetap ada..ehehe