Tuesday, December 04, 2007

Ammar Zakwan

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Alhamdulillah..tanggal 13.11.2007 lahirlah seorang bayi lelaki pada jam 12.25 tghari..setelah berhempas pulas selama lebih setengah jam..walaupun terdapat beberapa masalah sehingga bayi ini terpaksa di tempatkan di SCN Hosp. Kajang, alhamdulillah kini bayi itu sihat walafiat. Bayi seberat 2.75kg (masa mula2 dilahirkan) telah diberi nama Ammar Zakwan oleh walidnya. Semoga dengan kehadiran bayi ini akan mengukuhkan lagi kasih sayang di antara umi dan walid. Muuah..sayang Zakwan...semoga Zakwan menjadi anak yang soleh..yg berjaya di dunia dan akhirat..inilah satu amanah yg terpikul di bahu umi dan walid sekarang. Uh...I'm a mother now...macam tak percaya jer kan? Doakan kami dapat menjadi ayah dan ibu mithali...

10 comments:

wan said...

hadiah awak ni berperam ni.. kang kita beranak... kita pakai terus

huhuhu

nurul said...

huhu..sabar jer la..buruk siku namanya tuh wan...

Mak Uda said...

alalalala A'kuan. Cepat jerit, mintak susu kat Umi... Hehehe

tulip said...

bila la nak jumpa amar zakan ni. umi dia cpt la balik umah.

regards,
jiran mu. ;p

tulip said...

silap taip.. ammar zakwan.
hehe..

nurul said...

mak uda..huh? sungguh takleh pakai aarr mak uda dier nih..tunggu la biler sampai turn dier nnt

nurul said...

tulip..ahahaha..dah mcm abah akak..suker2 ati nak nyebut apa jer nama zakwan tuh.. :p insyaallah, 2 minggu lg akan ku kembali ke ptjy yg terchenta..

barb michelen said...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

viruspadu said...

tahniah...

semoga baby itu terus sihat2 ajer yer

nurul said...

viruspadu: mekasih utk doa itu...