Friday, April 07, 2006

Duuh~

Assalammualaikum wbt...

hmmm..rasanya dah dekat setengah bulan aku tak updet aper2 dalam blog nih..nothing much to share actually..sebenarnya aku yg tak pandai berkongsikan kisah2 dan masalah2 yang berlaku dalam hidup aku..walaupun hakikatnya banyak benda yang aku pikirkan....bukan pasal aku jer, malah pasal orang2 yang berada hampir dengan aku...banyak benda yang aku nak luahka, kongsikan dan ceritakan..but i just dunno where to start..n how to start it..ntah la...

anyway..akhirnya aku berjaya mendapat lesen memandu..seronok? semestinya..aku dah abihkan banyak masa weekend aku kat driving school sampai satu tahap aku rasa cam penat sgt..yer la, sebab driving nih ajer, aku jd jarang balik rumah emak..sampai abah berkecil hati..akhirnya, alhamdulillah..mendatangkan hasil..lepas dah satu beban pada aku...congrats to me..ehehehe..

aku pun dah lulus kursus induksi..alhamdulillah..sekarang hny tunggu tuk pengesahan dalam jawatan saja..semoga segala-galanya berjalan dengan lancar..insyaallah..congrats to those yang sama2 berinduksi dengan aku...ehehe..KEJAYAAN MILIK KITA BERSAMA...yeeaahhh!!

4 comments:

Anonymous said...

tumpang tanya...kerusi induksi tuh menda apa? :D

shafarina said...

baru nak tunggu surat kompem ka?

tak dapat la amik exam PTK sesama bulan 5 ni

:(

tulip said...

tahniah!!
1. dah dpt lesen.. pas ni bleh la beli kete pulak.. ;)
2. dah nak sah jawatan. congrats to me too, adeqanjer n kak mah.

Nurul said...

kinah: kerusi induksi tuh syarat tuk pengesahan jawatan dalam penjawatan awam..

wan: uih..wan nak amik ptk dah?? awalnyer..good luck lah ek? tp, naper wan awal?

tulip: yeaaahh..tahniah..eheheh