Wednesday, October 26, 2005

erk..aa...isk

Assalammualaikum wbt...

testing..testing..test...uhuhuh...nih first time aku membloggingkan diriku...tak tau aper yg behnyer..tgk bebudak lain dok sakan buat blog...aku nak try gak la..kot la leh menghilangkan keboringan ku yg dah sampai ke tahap gaban nih.. (tak rasa gaban pun pernah rasa boring camnih)...isk..aku dah ler jenis tak reti nak citer2 hal peribadi nih...ceeewahhhhh...kekononnyer la...dulik la...ghaser2 nak taip, aku taip..ghegaser cam malas,takder ler menaip..ehehehe...

smenjak duer menjak nih aku dok mkn gaji buta jer...silap2 mau kembung perut ku ini..kalo bebudak kecik, leh la pakai barut kalo tanak bg kembung...isk..kalo aku nih...isy...bahaya...kang kena timbang kat padang mahsyar..erk..

mmg tak dinafikan diriku ada sedikit (sikiiiiiiiiiit jer tau) kemalasan..tp, kalo dah sampai ke tahap camnih, tak larat dah nak malas...huwaaaaaaaaaa......berikan daku sedikit kerja...ngehehehe..bulan poser nih kena byk buat amal ibadat..kejer pun satu ibadat gak kan?? kan??

hmmm...ptg nnt berbuka kat luar aarr..tak larat nak mkn lauk2 beli..nak masak pun brg dapur tarak stok (alasan kukuh) ehehe...nak pekena roti nan..minum teh tarik panas..pergh...eh..poser..astaghafirullah..kurang pahala poser ku...jom..solat..sat lg nak pasang kuda2...ehehehe...

No comments: